2006/06/25

Wzieli mnie do 9'tki. Maserak byl mily.


Wyslalem jakis czas temu swoj set na konkurs NokiaDJCup. Dzisiaj zadzwonila do mnie Iwona ktora jest przewodniczaca calej opcji ze gratuluja mi bo bylo ponad 300 setow a ja znalazlem sie w finalowej 9'tce. No wiec bardzo sie ciesze. Narazie dali mi ten telefon co widac na zdjeciu bo chca zebym robil duzo zdjec na moblogu (jest podany w linkach) bo chca to przypromowac, pokazac co robimy jako finalisci, na codzien. Od 26 maja dac moj set na strone i ludzie moga glosowac. Jezeli zaglosuje duzo osob to z tej 9'tki wybiora finalowa 4'ke ktora zagra (chyba 19'go lipca) na tym wielkim evencie na Sluzewcu. Bedzie gral Tiga, Fisherspooner i Mylo. Wiecie, glosujcie na mnie bo wtedy wygram konkurs i bedzie fajnie i kupimy udawanego szampana. Podam link jak go bede mial.
A czekajac na Iwone z GrooveControl spotkalem Maseraka z ktorym sie wychowywalismy na osiedlu a teraz czytam o nim ze jest "pierwszym playboyem rzeczpospolitej". Stoje pod pizzeria i slysze taki krzyk "Jasiuuu!" (to do mnie), patrze a tu Maserak. Bardzo mily i wogole bylem w szoku ze mnie poznal (nie widzielismy sie moze z 8-9 lat). Mowil ze poznal mnie odrazu.
No.. takze dosyc mily dzien.